کاشت مو در محل اسکار

داشتن موهای پر پشت یک ملاک زیبایی برای هر فردی به شمار می رود و همه افراد خواهان این موضوع می باشند .اما مسئله ای که وجود دارد و گاها برخی از افراد با آن درگیر هستند وجود خط اسکار در سر افراد به دلایل مختلفی باشد که گاها بر اثر جراحات ، تصادفات جراحی و ... به وجود می آیند که ظاهر افراد را دچار مشکل کرده و مورد توجه اطرافیان قرار می گیرد که خوشایند نبوده و روحیه و اعتماد به نفس شخص را تحت تاثیر خود قرار می دهد.در چنین مواقعی یکی از بهترین روش های درمان ، کاشت مو می باشد.


عدم تاثیر داروها برای از بین بردن جای اسکار

یکی از معضلاتی که اسکار از خود به جای می گذارد عدم برطرف شدن آن حتی با استفاده از داروهای مخصوص این کار می باشد. ممکن است این دارو ها سبب کم تر کردن جای اسکار شوند اما به طور کامل آن را از بین نمی برند و می توان گفت دائمی هستند به خصوص اگر جراحت و اسکار بزرگی شکل گرفته باشد. در چنین مواقعی افراد به داروهای پر پشت کننده مو برای پوشاندن جای اسکار روی می آورند که عملا نتیجه ای در بر نخواهند داشت.پس بر اساس موارد گفته شده ، بهترین راه درمان برطرف کردن این موضوع ، کاشت مو می باشد.


از مهم ترین مشکلاتی که برخی افراد با آن مواجه هستند و نمی توانند با توجه به وجود آن ها اقدام به کاشت مو نمایند میزان ضخامت پوست در ناحیه آسیب دیده ، قطع کامل خونرسانی در محل مورد نظر ، وجود بیماری های زمینه ای در فرد که به سبب آن نمی توان اقدام به کاشت مو نمود و همچنین عدم بانک موی مناسب جهت کاشت مو می باشد.


بهترین درمان پوشش محل اسکار

بهترین راه حل و درمان برای افراد در چنین شرایطی کاشت مو در محل اسکار می باشد زیرا هم محل اسکار را از طریق رویش مو پوشش طبیعی داده و هم موهای شخص را پر پشت و ظاهر فرد را زیبا خواهد کرد و دگر نیازی به درمان های متعدد و ریسک پذیر نمی باشد .البته می بایست به این نکته اشاره کرد که این روش درمانی برای همه افراد موثر نبوده و پیش از انجام می بایست موضوعات و عوامل مختلفی توسط پزشک متخصص مورد بررسی و آزمایش قرار گیرد.بنابراین در جلسه مشاوره پزشک متخصص به بررسی محل اسکار و شرایط موجود پرداخته تا بتواند بهترین راه حل درمان را در اختیار فرد قرار دهد.


کاشت مو در محل اسکار

کاشت مو در محل اسکار ، نیاز به مهارت و دقت بسیار بالایی دارد تا نتیجه ای فوق العاده را به ارمغان آورد. به همین منظور توصیه می شود انتخاب یک کلینیک استاندارد ، مجهز و پزشکی متخصص را در جهت انجام این کار انتخاب نمایید.انجام این روش درمانی برای اسکار هایی در ابرو و ریش نیز امکان پذیر می باشد.در کاشت ابرو بر روی اسکار ، درمان و اجرای کاشت مو در یک جلسه امکان پذیر نمی باشد زیرا دارای پیچیدگی های بسیار بوده و نیاز به چند جلسه در جهت برداشت موها و کاشت مو در ناحیه اسکار دارد .دلیل این امر هم دقت بالا برای طبیعی شدن نتیجه نهایی کاشت مو می باشد.


کاشت مو در محل اسکار چگونه است ؟

برای کاشت مو در چنین شرایطی موهای پشت سر را به صورت نواری برداشت می کنند که این برداشت از طریق بی حسی موضعی صورت می گیرد .با این کار فولیکول موها جدا شده و سپس برای کاشت مو آماده خواهند شد . کاشت مو یا همان انتقال فولیکول ها نیز در محل های خالی از مو و قسمت اسکار انجام می گیرد .همچنین کاشت مو در قسمت اسکار می بایست با عمق بیشتری انجام شود شود تا خونرسانی در آن بهتر صورت گیرد و در نتیجه موهای کاشته شده سالم باقی بمانند.


مناطق دارای اسکار فاقد عروق خونی بوده و بدیهی است که کاشت مو در چنین محلی سخت و نیاز به مهارت بالا دارد و برای بهبود خونرسانی در محل اسکار م یتوان از طریق روش ها و تکنیک های ویژه استفاده کرد . با استفاده از این روش خونرسانی بهتر انجام گرفته و کاشت مو موفقیت آمیز خواهد بود .


عدم خونرسانی در محل اسکار

محل اسکار همانطور که گفته شد فاقد خون رسانی می باشد . به همین منظور رشد موها سخت و یا غیر ممکن می باشد. از این رو کاشت مو نیز در چنین شرایطی سخت و پیچیده می باشد و علاوه بر آن باید نکاتی در جهت بهبود خونرسانی صورت گیرد . کاشت مو در محل اسکار را می توان با روش های مختلف کاشت مو و به اجرا رساند و با بهره گیری از گرافت های 2 الی 3 پوشش بهتری را در این منطقه ایجاد کرد. بنابراین هرچه روش به کار برده شده جدید تر و نوین تر باشد برای کاشت مو در چنین شرایطی بهتر خواهد بود و امکانات بیشتری را بر عهده دارد در نهایت نتیجه موفقت آمیز خواهد بود .با توجه به نکات مطرح شده مهم ترین قسمت برای انجام کاشت مو در محل اسکار انتخاب کلینیک و متخصص عالی می باشد .