کاشت مو برای افراد با بانک مو ضعیف

مو مهم ترین عضو در زیبا سازی و زیبایی چهره می باشد و در صورت نبود مو و یا ریزش بیش از حد آن ، در نهایت کم پشت شدن مو ها و تحت شعاع قرار گرفتن ظاهر و روحیه و اعتماد به نفس افراد را در بر خواهد داشت.معمولا روش های متفاوتی برای درمان ریزش مو و کم پشتی مو ها وجود دارد که بسیاری از آن ها غیر استاندارد و دارای عوارض جانبی بوده و تعدادی نیز برگشت ریزش مو ها را به همراه خود دارند. اما خوشبختانه با پیشرفت علم پزشکی در زمینه زیبایی و به وجود آمدن روش کاشت مو برای موهای کم پشت این امکان را به وجود آمده است که درمان ریزش مو با بالاترین کیفیت و کاملا تضمینی اجرا گردد .این روش درمانی هم برای آقایان و هم برای بانوان قابل انجام می باشد.


کم پشت شدن مو در آقایان به چه علت است؟

ریزش موی شدید و عدم تناسب آن با رویش مجدد سبب کم پشت شدن و در نهایت طاسی یر در آقایان می شود. این موضوع می تواند دلایل مختلفی از جمله وراثت ، بیماری ، عدم تغذیه مناسب ، ایجاد فشار های عصبی و استرس ، مشکلات هورمونی ، استفاده از برخی داروها و روش های درمان بیماری ها و... داشته باشد. برخی از این افراد پس از اطلاع از موضع کم پشت شدن موهای خود اقدام به برخی از روش های درمانی همچون استفاده از محلول ماینوکسیدیل ، فیناستراید ، روش های تقویت مو همچون مزوتراپی و پی آر پی و... می نمایند اما در نهایت هیچ یک از آن ها راه حل درمانی مناسبی برای آن ها نبوده و به ناچار می بایست اقدام به کاشت مو نمایند. البته در صورت عدم بانک مو مناسب ، وجود برخی بیماری ها و یا عدم سن مناسب کاشت مو برای آن ها روش دیگری به نام ترمیم مو وجود دارد که می توانند از آن بهره مند گردند.کم پشت شدن مو در بانوان هم همانند آقایان به دلایل مختلفی صورت می گیرد که بیشتر آن ها مشابه با آقایان می باشد.

کاشت مو


کاشت مو برای موهای کم پشت

کاشت مو برای موهای کم پشت ، روشی دائمی و تضمینی می باشد که در سر تا سر دنیا مورد استفاده قرار گرفته و بهترین روش درمان ریزش و کم پشتی مو ها شناخته شده است.در این روش ابتدا ناحیه سر فرد را به واسطه بی حسی موضعی توسط متخصص مربوطه سر می کنند و سپس موهای دور سر فرد یا پشت گوش ، با ظرافت خاص تیم پزشکی برداشت شده و با دقت فراوان فولیکول های مو را دانه به دانه جدا می کنند تا کاملا سالم و بدون آسیب آماده کاشت شوند. سپس فولیکل ها را در ناحیه خالی از موی سر فرد از طریق ایجاد سوراخی دو میلی متری می کارند . این روش بدون عارضه و بدون ایجاد هیچگونه آلرژی می باشد زیرا روشی غیر تهاجمی بوده و از موی سر خود فرد در قسمت سر وی استفاده می شود. بنابراین روشی تضمینی و بدون عارضه به شمار می رود .


کاشت مو ظریف

برای داشتن کاشت موی ظریف نیز رعایت چند نکته در انتخاب کشت مو ضروری است . اگر کاشت مو بخواهد جلوه ای ظریف و طبیعی داشته باشد(مخصوص افرادی که دچار کم پشتی هستند) قطعا باید تراکمی بالا ، عدم ایجاد خطوط اسکار ، عدم ایجاد جای بخیه ، عدم ایجاد جای زخم ، نبود خط رویش موی مصنوعی و غیر طبیعی ، خط رویشی تصادفی و طبیعی و رشد مویی طبیعی را به همراه داشته باشد تا نمای طبیعی آن منجر به کاشت موی ظریف در افراد شود. اگر بخواهیم کلیه این موارد را در درمان کاشت مو داشته باشیم و نتایج کاشت موی ما به صورت ظریف باشد باید بدانید که کلیه این فاکتور ها می تواند در دست کلینیکی معتبر قرار گرفته باشد .


شرایط کاشت مو برای موهای کم پشت

در قدم اول باید توجه داشت که انتخاب متخصصی ماهر و با تجربه از مهم ترین ملاک های اجرای کاشت مو برای موهای کم پشت می باشد. مورد بعدی انتخاب کلینیک استاندارد و مجهز می باشد . کلینیک کاشت مو باید کاملا استاندارد و استریل باشد و تمامی روش های اجرایی کاشت مو برای موهای کم پشت را دارا باشد . کاشت مو برای موهای ضعیف با روش های مختلفی قابل انجام است که در ادامه مقاله به معرفی این روش ها می پردازیم .

کاشت مو با بانک مو ضعیف


بهترین روش کاشت مو برای موهای کم پشت

کاشت مو به روش SUT به دلیل اینکه به هیچگونه برش و خط اسکار و بخیه نیاز ندارد و روشی کاملا بدون درد می باشد ، یکی از بهترین روش های درمانی برای موهای کم پشت و ضعیف افراد محسوب می شود. با استفاده از این روش می توان فولیکول موی بیشتری را برداشت کند و در نهایت کاشت بیشتری میسر گردد . این روش 4 برابر بیشتر از روش های قدیمی تراکم مو را در پی دارد و این موضوع سبب پرپشت کردن بسیار مو ها می شود. بنابراین موهای کم پشت را کامل درمان کرده و پ رپشت خواهد نمود .کاشت مو به روش SUT در کمترین زمان ممکن نسبت به سایر روش های کاشت انجام می شود و به بیشترین حد رشد خود خواهد رسید .همچنین نما و جلوه پایان کار صد در صد طبیعی و زیبا می باشد.


مرکز تخصصی کاشت مو سینا (رنسانس) به عنوان بنیان گذار کاشت مو به روش SUT در ایران یکی از بهترین مراکز برای کاشت مو موهای کم پشت محسوب می شود.کلیه کادر درمانی این مرکز جز متخصصین نامی پوست و مو می باشند و از تمامی امکانات پیشرفته روز دنیا برای انجام این روش درمانی استفاده می شود.


چه کسانی کاندید کاشت مو برای موهای کم پشت هستند؟

برای اطلاع از این موضوع فرد می بایست جهت مشاوره به پزشک متخصص مراجعه کرده تا بررسی های لازم بر روی فرد جهت درمان کم پشتی موها صورت پذیرد.افرادی که دچار ریزش موی شدید هستند جز کاندیداهای انجام این روش می باشند. همچنین برخی از افراد که به دلیل بیماری سرطان مجبور به شیمی درمانی می باشند و دچار ریزش شدید مو به دلیل شیمی درمانی هستند نیز جز این افراد محسوب می شوند.کم حجم بودن موها و یا طاسی کامل موی سر افراد نیز از دیگر مواردی است که در صورت صلاحدید و معاینه های مورد نیاز توسط پزشک متخصص می توان برای آن ها اقدام به کاشت مو نمود.


در صورتی که شما هم جز افرادی که نام برده شد هستید ، جهت انجام مشاوره و یا تعیین وقت قبلی می توانید با کارشناسان ما در مرکز تخصصی موی سینا (رنسانس) در ارتباط باشید تا کاشت مو را با بهترین روش ها و امکانات توسط ما تجربه نمایید.