لیزر موهای زائد پا

برای همه افراد نظافت و پاکیزگی اهمیت و اولویت زیادی دارد . هر فردی در طول زندگی خود وقت زیادی را صرف رفع موهای زائد خویش می کند.راه حل های زیادی برای رفع موهای زائد وجود دارد که هر کدام عوارض هایی را با خود به همراه دارند. معمولا خانم ها نسبت به آقایان نیاز بیشتری به رفع موهای زائد پا های خود دارند و وجود مو در پای بانوان ظاهر نه چندان زیبایی دارد .البته برخی از آقایان ورزشکار نیز برای حرفه ی خود به این کار نیاز پیدا می کنند . اما سوال مهمی که وجود دارد این است که این موها چگونه به صورت دائمی از بین خواهند رفت و لطافت و صافی دائمی در پا ایجاد خواهد شد؟ پاسخ این سوال لیزر موهای زائد پا است که در ادامه بیشتر درباره آن توضیح خواهیم داد.


لیزر موهای زائد پا

لیزر موهای زائد پا ، از طریق دستگاه لیزر انجام می شود . این دستگاه با تاباندن نور مخصوص بر سطح پوست به صورت کامل ایمن و استاندارد و بدون هرگونه آسیب به پوست انجام می شود.نور ساطع شده برای آسیب رساندن به رنگدانه و فولیکول مو نفوذ کرده و با این کار سبب قطع رشد موها خواهد شد . لیزر روشی کاملا استاندارد و بدون هیچگونه عوارضی می باشد و با استفاده از آن ، دیگر خبری از تیغ تیغ شدن مو ها ، زبر شدگی مو آن ها به دلیل استفاده از تیغ، سیاه شدن پوست بدن ، کشیدگی پوست و شلی پوست نبوده و ازرشد سریع مو ها و نیاز هر روزه به شیو کردن جلوگیری خواهد کرد. لیزر موهای زائد پا ، به صورت قطعی رشد مو ها را کم یا متوقف می کند و می توان با انجام این روش پاهایی همیشه صاف ، زیبا و عاری از هرگونه مو زائد داشت. در حقیقت این روش اعتماد به نفس و زیبایی را به افراد هدیه خواهد داد.


لیزر موهای زائد پا ، هیچگونه محدودیتی نداشته و همه افراد می توانند از این روش برای رفع موهای زائد خود استفاده کنند . این روش بدون درد بوده و پیش از شروع برای جلوگیری از درد های خفیف از ژل مخصوص بی حسی استفاده می شود تا فرد هیچگونه سوزش و دردی را در محل انجام لیزر احساس نکند . بر خلاف سایر روش ها که نیاز به صرف وقت زیادی بود ، این روش تنها کمتر از پنج دقیقه قابل انجام است و وقت بسیار کمی را صرف خود می کند .


چه کسانی می توانند از این روش استفاده نمایند؟

به طور کلی افرادی که دچار بیماری های پوستی نیستند و یا به بیماری های خاص مبتلا نباشند ، چه مرد و چه زن می توانند از این روش استفاده نمایند.بسته به رنگ و نوع پوست و مو تفاوت هایی در نتیجه نهایی ممکن است ایجاد گردد که این موضوع امری طبیعی می باشد.بهترین کاندیدا برای انجام لیزر موهای زائد پا افرادی هستند که موی تیرو و پوست روشنی دارند. مدت زمان ماندگاری و تاخیر رویش موی زائد در این افراد بعد از لیزر بیشتر از سایر افراد می باشد.


تعداد جلسات لیزر موهای زائد پا

بسته به این که میزان موی زائد و نواحی مورد نیاز جهت انجام لیزر چقدر است و همچنین شرایط جنس و رنگ مو و پوست فرد ، تعداد جلسات می تواند متفاوت باشد.بنابراین با مراجعه به کلیتیک های تخصصی لیزر موهای زائد و انجام مشاوره می توان از تعداد جلسات دقیق مطلع شد. البته دستگاه های مورد استفاده در کلینیک ها هم نقش زیادی در تعداد جلسات خواهد داشت. به طور کلی تعداد جلسات لیزر موهای زائد برای افراد معمولی 6 تا 8 جلسه می باشد. بعد از انجام و اتمام جلسات ، سالی یک بار نیاز به انجام این روش می باشد.


مزایای لیزر موهای زائد پا

✔ تاخیر بیشتر در رویش مجدد موها با میزان کمتر نسبت به سایر روش های رایج

✔ بدون درد آزار دهنده و ایجاد جای زخم و یا بریدگی پوست قابل انجام است.

✔ عدم آسیب به پوست و تغییر رنگ پوست

✔ انجام این روش در کوتاه ترین زمان قابل انجام می باشد.

✔ و...


لیزر موهای زائد پا معمولا در افرادی که موهایی زبر و سیاه با پوستی سفید دارند زودتر جواب نشان می دهد . اما خوشبختانه با پیشرفته شدن دستگاه ها این روش در افراد مو بور و یا پوست های تیره نیز نتیجه ای عالی بر جای خواهد گذاشت .بنابراین انتخاب کلینیک با دستگاه های مجهز تاثیر زیادی در نتیجه پایانی کار دارد.


این روش بدون درد امروزه در سر تا سر دنیا مورد استفاده قرار می گیرد و تمام افراد جهان از این روش برای از بین بردن موهای زائد استفاده می کنند تا بتوانند از داشتن بدنی صاف و زیبا لذت لذت ببرند.


در کلینیک تخصصی رنسانس از جدیدترین و بهترین دستگاه های لیزر و تحت نظارت متخصصین استفاده می شود و می توان با استفاده از این موارد بهترین تجربه را برای متقاضیان به ارمغان آورد. شما عزیزان جهت اطلاع از هزینه لیزر موهای زائد و همچنین هرگونه سوال در زمینه لیزر موهای زائد می توانید با شماره 02128111001 تماس حاصل فرمایید و یا از طریق تلگرام یا واتساپ با شماره 09127909003 با ما در ارتباط باشید .