داروهای بعد از کاشت مو

هدف ما ، از جمع کردن اطلاعات در این مقاله رسیدن شما عزیزان به پاسخ سوال های متداول شما در جهت مراقبت های بعد کاشت مو و مصرف بهترین قرص ها بعد از کاشت مو می باشد . در این به توضیحاتی در این باره خواهیم پرداخت و سوال شما عزیزان را در این زمینه پاسخ خواهیم داد .


بهترین قرص بعد از کاشت مو

پاسخ به این سوال رایج به این گونه می باشد که در ابتدا افراد باید به این نکته توجه داشته باشند که کاشت مو ، عملی تضمینی بوده و ریزش مجدد مو ها را با خود به همراه ندارد .انتخاب روش کاشت مو یکی از مهم ترین عوامل تاثیرگذار در حصول نتیجه مورد نظر می باشد. استفاده از کاشت مو به روش روش SUT بهترین متد حال و حاضر برای انجام این درمان است که به صورت تضمینی با عدم مجدد ریزش مو و بازگشت موهایی پر پشت همراه است.


اما با این حال ، برای تقویت بیشتر موها و مراقبت از سلامتی موها ، مصرف برخی از داروها برای افراد توصیه می گردد . هدف از مصرف این دارو ها ماندگار نگه داشتن موهای اصلی فرد و همچنین افزایش کیفی موهای کاشته شده می باشد تا مجددا ریزش پیدا نکرده و فرد با کم حجمی موهای خود رو به رو نشود. در جریان کاشت مو ، فولیکول مو ها کمی حساس شده و نیاز به رسیدگی بیشتری دارند که می توان این کار را با داروهای مکمل و یا استفاده از روش های تقویت مو همچون PRP میسر ساخت. در ادامه مطلب به انواع این داروها شاره خواهیم نمود.


بهترین داروها بعد از کاشت مو چه می باشند ؟

معمولا نوع و تنوع دارو برای تقویت مو ها بعد از کاشت مو زیاد می باشد اما آن چیز که اهمیت دارد مصرف بهترین دارو بعد از کاشت مو می باشد تا تنها در جهت تقویت و سلامت موها فعالیت خود را انجام داده و بدون هیچگونه عوارض خاص و ریسک و خطری برای فرد انجام گیرد. بهترین دارو بعد از کاشت مو توسط پزشکان متخصص پوست و مو که دارای تجارب چندین ساله هستند توصیه می شود و کاربردهای عالی و حیاتی برای سلامت مو ها دارند.


داروی اولی که برای تمامی کاندید های متد کاشت مو واجب می باشد مصرف آنتی بیوتیک ها ، مکمل های مخصوص و سرم های شستشو می باشد که در روز های اول برای هر فردی که اقدام به پیوند مو کرده است توصیه شده و مصرف آن ها ضروری می باشد. اما بهترین دارو بعد از کاشت مو قرص زینک پلاس در جهت مقاومت تمام موهای سر فرد ، اعم از پیوندی و غیر پیوندی و سلامت و زیبایی موی افراد می باشد. این قرص بر اساس توصیه های پزشک تجویز می شود و مطابق نظر متخصص باید روزانه به طور مشخصی مصرف گردد . همینطور مصرف ویتامین های مهم و ضروی با توجه به نیاز بدن فرد توصیه می شود.این ویتامین ها عبارتند از ویتامین گروه B که در حفظ و مراقبت از موها ضروری می باشد و اگر فردی کمبود این ویتامین را داشته باشد استفاده از قرص آن توسط متخصص مو توصیه خواهد شد .مصرف این دارو در صورت کمبود آن برای افرادی که کاشت مو انجام ندادند هم بسیار سودمند است.


نکته دیگر مصرف قرص فیناستراید می باشد که حتما با توجه به تشخیص پزشک متخصص برای برخی افراد توصیه و تجویز می شود. این قرص سبب رشد خوب موهای سر و جلوگیری از ریزش مو های اصلی اطراف سر فرد می شود و نتیجه ای عالی و دایمی به همراه خواهد داشت . مصرف قرص ماینوکسیدیل هخم برای افرادی که در موهای طبیعی خود شاهد ریزش می باشند عملکرد مفیدی دارد و ریزش مو را متوقف خواهد ساخت . مقدار مصرف تمامی قرص ها با توجه به توصیه و نسخه متخصص می باشد و مصرف خودسرانه آن ها ممنوع می باشد .


هدف از مصرف دارو ها بعد از کاشت مو

اصلی ترین هدف از مصرف این قرص ها ، تنها تقویت ، افزایش سلامت و درخشیدگی موها می باشد. زیرا فولیکول های پیوندی خصوصا در روش کامل و منحصر به فرد کاشت مو SUT به هیچ وجع نیاز به مکمل و قرص های تقویتی در جهت رشد کردن و نریختن مجدد مو ها ندارند . مصرف این قرص ها تنها برای نریختن موهای اصلی فرد و تقویت و مراقبت از سلامت مو تا آخر عمر توصیه می شود .


همچنین شما می توانید جهت تقویت موهای کاشته شده خود با استفاده از مشورت پزشک متخصص اقدام به انجام برخی روش های تقویت مو همچون PRP یا مزوتراپی نمایید که انجام چنین روش هایی در افزایش کیفیت موهای قبل و همچنین موهای کاشته شده شما تاثیر بسزایی خواهد داشت.


شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه تقویت مو و داروهای بعد از کاشت مو با شماره 02128111001 تماس حاصل فرمایید و یا با شماره 09127909003 در تلگرام و واتساپ در ارتباط باشید.