کاشت مو و ترمیم مو برای اقایان

کاشت مو و ترمیم مو برای اقایان

امروزه یکی از دغدغه های انسانها حفظ اعتماد به نفس و ارتقای آن است زیرا انسان ذاتا و فطرتا به فکر حضور در جوامع مختلف و برقراری روابط با همنوعان خود است.

حال یکی از مهمترین ارکان حفظ و ارتقای اعتماد به نفس ظاهر انسان است.

خیلی از ما انسانها شاید به ظاهر خود بیشتر از هر چیز دیگری اهمیت دهیم بطوریکه حاضریم ثانیه ها یا دقایق و یا حتی ساعت های متوالی وقت خود را صرف اراستگی و ارتقای ظاهر خود کنیم.

زمانیکه حرف از اراستگی و ظاهر مشود ناخود اکاه فکو و ذهن هر انسانی به سمت مو میرود و این نشان دهنده این است که مو اهمیت به سزایی در ظاهر انسان دارد

متاسفانه بد داستان از این نقطه شروع میشود که فرد حس کند موهایش ریزش پیدا کرده و زمانیکه جلوی اینه میرود روز به روز کم پشت شدن و ریزش موهای خود را نظاره گر باشد.

ریزش مو در آقایان:

معمولا اقایان بعد از متوجه شدن ریزش موهایشان در ابتدا واکنش و عکس العمل خاصی از خود بروز و نشان نمیدهند اما با دیدن ریزش بیش از پیش بیشتر موهایشان به پزشک مراجعه میکنند و بعد از مصرف محلول ها قرص ها و .... مختلف متوجه میشوند که این روشها کاملا بی فایده است .

بعد سرچ و کلی جستجو و تحقیق اقایان محترم به مراکز مختلف کاشت مو و ترمیم مو سر میزنند که با کاشت مو و ترمیم مو مشکل ریزش موی خود را حل و فصل کنند

کاشت مو و ترمیم مو روشهای مختلف و متعددی دارند بعنوان مثال : کاشت مو به روش FIT و کاشت مو به روش FUT که امروزه در دنیا منسوخ شده است اما در مراکز مختلف ازین روش های سنتی و قدیمی استفاده میکنند که مضرات ان خیلی بیشتر از سود ان است که در مقالات قبلی از مضرات این روشهای منسوخ شده بطور کامل توضیح داده ایم

جدیدترین و به روز ترین روش کاشت مو ، کاشت مو به روش SUT است که ب دلیل به روز بودن این روش با ظرافت بالا موها را از ناحیه دهنده برداشت و در ناحیه گیرنده کاشت میکند که تراکم بالای مو از فاکتورهای مهم این روش بشمار می رود.

متاسفانه در بخش ترمیم مو یکی از بزرگترین مشکلات فعالیت موسسات و مراکز بدون مجوز است که اعتماد افراد را به این امر مهم سلب کرده است

مرکز تخصصی موی رنسانس تنها ارایه دهنده ترمیم مو به روش HRT است که این روش به روز ترین و مناسب ترین روش در امر ترمیم مو است بطوری که حتی ترمیم مو برای عزیزان الوپسی ، شیمی در مانی ، سوختگی ، پسوریازیس ، لیکن پلان و ... هم ممکن ساخته است.

لازم به ذکر است که روش های همچون HUT  ، نانو ذراتی ، نانو ارگانیک و ... کذب محض می باشد.