هاشور ابرو چیست؟

بسیاری از افراد مشکلات ریزش ابرو و یا کم پشتی و بی رنگ بودن ابروهای خود را تجربه کرده اند و به دنبال راه و روشی برای برطرف سازی این مشکل هستند. همانطور که می دانید هاشور یک روش برای برطرف سازی مشکلات زیبایی ابرو می باشد که عوارض و معایب آن بسیار زیاد بوده و با انجام آن دچار مشکلات فراوانی می شوید. در ادامه راه حل جایگزین هاشور ابرو را به شما معرفی می کنیم، با ما همراه باشید.


هاشور ابرو چیست؟

هاشور ابرو یک روشی است که در واقع رنگ های شیمیایی و مضر را زیر لایه اول پوست شما تاتو کرده و باعث پیدایش گوشت اضافه، التهاب و عفونت ابرو می شود. با توجه به اینکه این روش همانند تاتو ابرو است، مشکلات وعوارض جانبی را به همراه دارد که در ادامه در مورد آن مطالبی را بیان می کنیم.افرادی که هاشور ابرو انجام می دهند، هیچ تخصص خاصی ندارند و با انجام دادن هاشور ابرو، صرفا قاب چهره شما را از بین برده که در نهایت جلوه بدی داشته و مصنوعی می باشد. هاشور ابرو معمولا در آرایشگاه های زنانه که فاقد مسائل بهداشتی بوده و استریل نمی باشند، انجام می شود و این موضوع را باید در نظر بگیرید که احتمال ابتلا به بیماری های مختلف در آرایشگاه ها وجود دارد.


اخیرا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هاشور زدن در آرایشگاه ها را ممنوع کرده و به کلینیک های پوست و مو واگذار کرده است؛ زیرا با توجه به رعایت موارد بهداشتی همگام با ظرافت زیبایی کار انجام هاشور زدن ابرو در کلینیک های پوست و مو عقلانی تر و به صلاح تر است. معمولا مواد مصرفی در خالکوبی، تتو و هاشورکشی رنگ های 100% شیمیایی و غیر استاندارد است که در دراز مدت مشکلات و عوارض جبران ناپذیری را به فرد تحمیل می کند.

هاشور ابرو


مراحل هاشور ابرو

مراحل هاشور ابرو که همان تتوی موقتی نام دارد دارای مواردی بوده که به آن ها می پردازیم .در ابتدا و اولین مراحل هاشور ابرو شرکت در جلسه مشاوره می باشد تا با معاینه ی فرد متخصص، چهره شخص ارزیابی شده و شرایطی مانند رعایت نکات ویژه و هزینه نهایی به فرد مراجع اطلاع داده شود. مرحله بعد رجوع در جلسه درمان می باشد که مراحل هاشور ابرو به اصلاح تازه شروع خواهد شد. ابتدا متخصص با توجه به چهره فرد و همچنین سلیقه فرد مدل ابروی شخص را مد نظر قرار می دهد که برای اینکار نیاز به خط کش و مداد دارد تا با خط کش متقارن سازی و یکسانی را انجام دهد و سپس با مداد به صورت نازک و کمرنگ، مدل انتخابی را بر ابرو اعمال کند. بعد از گذشت این مرحله، سطح ابروی شخص توسط متخص با بی حسی موضعی بی حس می شود تا شخص درمانی بدون درد را تجربه نماید. سپس نوبت به اجرا خواهد رسید. در این مرحله متخصص به واسطه دستگاه هاشور که دارای پانزده تیغ ریز است، خطوط هاشور را بر روی ابرو ها کشیده و رنگدانه ها را بر محل القا می کند و از این طریق هاشور برای فرد اعمال می گردد.


تمامی مراحل هاشور تضمینی است؟

به طورکلی مراحل هاشور بستگی به نوع مرکز و متخصص مربوطه دارد ، به همین دلیل میزان ضمانت هاشور نیز به همین دو مورد بر می گردد اما نکاتی در خصوص هاشور وجود دارد که در ادامه آن ها را معرفی می کنیم .


متاستفانه هاشور ابرو روشی بدون عیب نبوده و دارای عوارض می باشد . از مشکل و عوارض اصلی آن می توان به نداشتن امکان جدا سازی تیغ دستگاه و نبودن مدل یکبار مصرف آن اشاره کرد که وجود همین موضوع مهم ، سبب انتقال انواع بیماری ها به محل برش خورده شده و احتمال عفونت را نیز بسیار بالا خواهد برد . اما کل ماجرا به این موضوع ختم نمی گردد زیرا در برخی افراد امکان حساسیت و تورم نیز وجود دارد و از همه مهم تر در صورت بد شدن شکل ظاهری ابرو امکان ترمیم و تغییر در آن وجود نخواهد داشت .


متاستفانه هاشور در برخی از مواقع موجب مختل کردن در خون رسانی شده که عواقب بسیار بدی را در بر دارد به همین خصوص از لحاظ پزشکی و علمی این روش برای درمان ریزش ابرو و زیبا سازی آن توصیه نمی شود .

کاشت ابرو

روش مناسب جایگزین هاشور ابرو

روش صد در صد تضمینی، صد در صد طبیعی و دائمی برای درمان ریزش ابرو و رشد تار ابروهای طبیعی افراد تنها از طریق کاشت ابرو امکان پذیر است و در تمام دنیا از این روش به شکل اصولی برای درمان ریزش ابرو زیبایی آن استفاده می شود.بهترین تکنیک کاشت ابرو، کاشت ابرو به روش SUT یا سوپر کاشت کلینیک تخصصی کاشت مو سینا (رنسانس) است که در یک جلسه بدون جراحی، خونریزی، درد و ... انجام شده و همچنین بدون کوتاهی موی سر می باشد همچنین این روش حتی بر روی ابروهای تاتو شده هم نیز امکان پذیر است.


یکی از مهم ترین ویژگی های تکنیک سوپر کاشت ابرو کلینیک سینا (رنسانس) این است که بلافاصله پس از انجام کاشت ابرو با استفاده از لیزر سرد گرافت های کاشته شده را تقویت کرده و باعث رشد بهتر گرافت ها می شود.