ریزش مو پس از زایمان

بسیاری از مادران پس از تولد فرزندشان دچار ریزش مو می شوند. متخصصان به این ریزش مو، ریزش موی مفرط می گویند که دلیل آن نزی پایین امدن سطح استروژن است البته به گفته آنها این ریزش مو موقتی است و نیاز به درمان ندارد.

اما متخصصان می گویند در همین فاصله بهتر از مادران برای حفظ ظاهر طبیعی موها خود از شامچوهای حجم دهنده و مخصوص موهای نازک استفاده کنند تا دچار مشکلات عاطفی و روحی نیز نشوند.

روند ریزش موی مادران چگونه است؟

بسیاری از مادران بعد از تولد نوزاد خود دچار ریزش موی مفرط می شوند و اوج این ریزش مو تا حدود 4 ماه بعد از تولد است و پس از ان به حالت طبیعی برمی گردد. اما به گفته متخصصان اگر بعد از یکسال به حالت اول برنگشت لازم است که مادر به متخصص مو مراجعه کند و دلیل آن را شناسایی کند و متناسب با آن اقدام کند.

مرکز تخصصی موی رنسانس مفتخر است که بصورت آنلاین به متقاضیان خود از جمله ماردانی که تازه صاحب فرزند شده اند و از ریزش مو رنج می برند مشاوره رایگان بدهد . پل ارتباطی ما با شما شماره ها 02188909050 و 02188909051 می باشد.



چرخه رشد موها:

مو چرخه رشدی دارد که شامل مرحله رشد، مرحله استراحت و مرحله توقف رشد مو و ریزش آن است. هر فرد چرخه رشد متفاوتی دارد اما در حالت طبیعی، حدود 85 تا 95 درصد موهای فرد در مرحله رشد قرار دارد . اما یکسری تغییرات مثل تغییرات هورمونی باعث می شود این حجم موی در حال رشد افزایش یابد و درنتیجه فرد دارای موهای پرشت تری نسبت به قبل می شود اما بعد از تغییر کوچکی، بخش زیادی از این موها وارد مرحله استراحت و سپس موحله توقف رشد و ریزش می شود در نتیجه با ریزش مو مواجه می شود.

به همین ترتیب عوامل بسیار دیگری می تواند باعث ایجاد تغییر در مدت زمان مرحله رشد مو استراحت و مرحله توقف و ریزش مو بشود عواملی مانند مصرف دارو، شیمی درمانی، جراحی، استرس و غیره.

به این ترتیب می بینیم که عده زیادی به دلایل مختلفی درگیر ریزش مو ، طاسی، ضعیف شدن مو و مواردی از این قبیل هستند و در پی درمان آن می باشند.البته ریزش مو منحصربه موی سر نیست و این ریزش می تواند در ریش، ابرو و سبیل نیز باشد. بنابراین باید به متخصصانی مراجعه کرد که تجربه کافی را دارند و از روشهای نوین روز دنیا برای درمان استفاده می کنند.

مرکز تخصصی موی رنسانس با توجه به تجربه ای که در خصوص کاشت مو، ابرو و ریش دارد علاوه بر استفاده از روشهای تقویتی مو از 2 روش انحصاری FUE و SUT برای کاست مو استفاده می کند که در حال حاضر این دو روش مدرنترین روشهای کاشت دنیا محسوب می شود و نتایج فوق العاده ای آنها حاصل می شود.

جالب است بدانید این دو روش بدون درد و خونریزی انجام می شود و بیمار هیچ دوره نقاهتی را سپری نمی کند چون براحتی می تواند پس از کاشت به روند طبیعی زندگی خود ادامه بدهد.


از سوی دیگر وقتی از روش SUT یا FUE که انحصاری مرکز تخصصی موی رنسانس است برای کاشت ابرو استفاده می شود این قابلیت را دارد که بر خلاف روشهای سنتی که تنها مدل عروسکی ارائه می داد، مدل های دلخواه را بدهد.
البته این روشهای نوین کاشت مزایای بسیار دیگری نیز دارد که برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت این مرکز به نشانی www.hrthair.com مراجعه کنید.
همچنین عزیزانی که در شهرستان هستند و قادر به مراجعه حضوری در مرکز نیستند می توانند عکسهای خود را از طریق شماره  09122115442  تلگرام کنند و از مشاوره رایگان مشاوران این مرکز استفاده کنند.