لیزر موهای زائد وناخواسته در خانموها و آقایان


یکی از مشکلات روتین از گذشته تا امروز همه انسان های موجود در دنیا ، رفع موهای زائد می باشد که هر فردی در طول زندگی و برای نظافت روزانه خود با آن سروکار دارد و یک موضوع آزار دهنده برای هر فردی خواهد بود .

رفع موهای زائد 

 معمولا  رفع موها از طریق تیغ یک راه حل به اصطلاح ساده و کم هزینه می باشد که اکثر افراد تا سال های پیش آن را برای رفع موهای زائد خود انتخاب میکردند که متاستفانه بیشتر شدن و زبر شدن موها را به همراه داشت و پر مویی بیشتری را برای افراد به بار می آورد و از  عوارض آن مشود به حساسیت ها و  آسیب های پوستی اشاره کرد

همچنین در سال های اخیر استفاده از اپلاسیون رواج داشت که آسیب هایی شدید مانند وجود موهای زیر پوسیدی و شل شدگی پوست را به همراه خود داشت ، و امروزه پر طرفدار ترین روش و تنها روش استاندارد رفع موهای زائد استفاده از لیزر می باشد و ما در این مقاله با توجه به معروفیت این درمان و درخواست های مکرر شما برای اطلاع یابی بیشتر از این درمان به توضیحاتی راجب لیزر موهای زائد و ناخواسته  در خانم ها و آقایان میپردازیم  با ما همراه باشید .

لیزر موهای زائد و ناخواسته در خانم ها و آقایان 

امروز در تمام دنیا تنها روش درمان برای رفع موهای  زائد ، لیزر موهای زائد  و ناخواسته در خانم ها و آقایان می باشد  اما این روش چگونه است ؟ 
ابتدا باید توجه داشت که این درمان حرفه ایی و مهم تنها در مراکز تخصصی لیزر و زیبایی زیر نظر متخصصین آموزش دیده این حرفه امکان پذیر بوده و در غیر این صورت به هیچ وجع توصیه نمیگردد .
 لیزر رفع موهای زائد  با سوزاندن فولیکول های موهای زائد    امکان رشد موها را از بین برده و صافی و یکنواختی و لطافت را به پوست هدیه می دهد .

لیزر موهای زائد و ناخواسته در خانم و آقایان چگونه است

 لیزر قابلیت رفع کلیه موهایی زائد در کلیه ی بدن خانم ها و اقایان را به خود اختصاص داده است و در کل دنیا به علت عدم آسیب و کوچیکترین ضرری موفق شناخته شده است و هر روزه بر شمار مراجعین  و متقاضیان آن افزوده خواهد شد .

با استفاده از لیزر موهای زائد دیگر افراد نگران  سیاهی و خارش نقاط دارای موهای زائد خود نیستند ، دیگر با زبر شدن و بیشتر شدن موهای زائد خود روبه رو نخواهد شد ، دیگر نیازی به هر روز شیو کردن و صرف زمانی زیاد برای آن ندارند و میتوانند با بدنی بدون مو ، نرم و روشن تر رو به رو گردند ، لیزر به عل سوزاندن و از بین بردن فولیکول موهای زائد امکان رشد آن ها را از بین میبرد و به همین دلیل آن را روشی دائمی معرفی می نمایند .

درمان لیزر موهای زائد و ناخواسته در خانم ها و آقایان چگونه انجام میگیرد ؟ 

قدم اول برای انجام لیزر موهای زائد ، انتخاب کلینیک می باشد که افراد باید توجه داشته باشند مرکز مورد نظر علاوه بر  داشتن  کلیه مدارک لازم در جهت ثبت استاندارد بودن و داشتن پرسنل و متخصصین ماهر ،دستگاه لیزر موهای زائد موفق دنیا  با  اخرین ورژن ساخته شده آن  در مرکز برای خدمات رسانی موجود باشد ، لیزر موهای زائد برای درمان نیاز به مرکزی مجهز و حره ایی و استریل دارد که در آن درمان با بالاترین کیفیت و تخصصی ترین حالت انجام گیرد .

انجام دادن لیزر موهای زائد در خانم ها و آقایان 

همانطور که گفته شد انجام لیزر موهای زائد هم برای خانم ها و هم برای آقایان امکان پذیر است که اصولا در دو ساختمان مجزا با متخصصین مخصوص آن ها اداره و انجام میگیرد و یا در همان کلینیک یک روزهایی به انجام لیزرموهای زائد برای خانم ها و در روز های دیگر برای آقایان انجام میگردد .

برای انجام لیزر ابتدا محل مورد نظر فرد را که فولیکول های آن  به دلیل شیو شدن در یک الی دو روز قبل از درمان فعال بوه است  مورد پوشاندن ژل مخصوص قرار مگیرد تا فرد درد و سوزشی را  از طریق اجرا متحمل نگردد ، لیزر موهای زائد درجه های متفاوتی را به خود اختصاص داده است که متخصص با توجه به  تعداد جلسه درمان ، جنس موها و شرایط موها آن ها را تغییر داده و درجه بندی میکند و سپس اشعه لیزر بر پوست آن نواحی پوشانده خواهد شد که سوزاندن موهای آن قسمت را به همراه دارد .

نتایج لیزر موهای زائد چگونه است ؟ 

 لیزر موهای زائد پا اگر با دستگاه لیزر موهای زائد استفاده شود و از استفاده دستگاهای شبه لیزر پرهیز شود تاثیر فوق العاده و عالی خود را در جسه اول نیز میگذارد و بخش زیادی از موهای فرد را ازبین میبرد ، لیزر موهای زائد برای تکمیل درمان نیاز به هشت جلسه اجرا دارد که در هر حله بخش زیادی را از موها را از بین برده و درمان را تکمیل میکند و پس از آن تنها نیاز به سالی یکبار جهت ترمیم می باشد . 

فاصله زمانی انجام تکرار جلسات نیز هر یک ماه یکبار خواهد بود که مدت زمان  پنج دقیقه را به خود اختصاص داده است .

نکاتی در مورد لیزر موهای زائد و ناخواسته برای آقایان و خانم ها 

لیزر موهای زائد بدن روشی تخصصی  و استاندارد در کل جهان می باشد که هیچگونه نگرانی را به خود اختصاص نمی دهد ، این روش به علت نفوذ عمق محدود آن تنها در فولیکول مو هیچگونه آسیبی را نه به پوست و نه به اجزای داخلی بدن وارد نمیکند زیرا قدرت نفوذ به آن ها را نیز ندارد  ، این روش اگر از طریق دستگاهای عالی جهان زیر نظر متخصصین عالی انجام گیرد امکان سوخته شدن پوست و یا قرمزی پوست را نیز در بر نخواهد داشت .

شما عزیان میتوانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین مشاوره تکمیلی با شماره 02128111001 تماس حاصل فرمایید تا مشاورین ما به بهترین شکل ممکن شما را راهنمایی کنند