تعریف کاشت مو به روش FUT


مرکز تخصصی کاشت و ترمیم مو رنسانس



02188943653
02188943726

09122115442



  بهترین روش کاشت مو , پیوند موی طبیعی  


یکی از روش های مدرن درمان طاسی سر  پیوند موی طبیعی و یا کاشت مو میباشد ? اما یک سوال مهم در مورد درمان طاسی این است که چه اشخاصی کاندید مناسبی برای  کاشت موی طبیعی می باشند؟

باید گفت هر کسی که ریزش موی پایدار داشته باشد شاید بتواند از عمل پیوند موی طبیعی  و همینطور کاشت موی طبیعی استفاده نماید .

این افراد عبارتنداز:

- مردان مبتلا به طاسی الگوی مردانه .

- خانمهای مبتلا به طاسی الگوی زنانه .

- آقایان و خانم هایی که می خواهند طرح خط جلوی موی خود را تغییر دهند .

4 - اشخاصی که در ناحیه سر و صورت خود بر اثر جراحات یا بیماری پوستی جای زخم فاقد مو دارند.

5 - اشخاصی که در منطقه سر و یا صورت دچار سوختگی شده اند و منطقه سوخته فاقد مو باشد.

6 - اشخاصی که ابرو یا مژه از دست داده اند و یا در ناحیه ریش و سبیل دچار نقص رویش مو هستند . تکنیک های مدرن کاشت موی طبیعی می توانند نواحی را که دچار طاسی شده اند? توسط موهای طبیعی و قابل رشد شخص? مودار و خط موی از بین رفته و یا ناقص جلوی سر را به شکل دلخواه ترمیم کنند . این مو ها مانند موی طبیعی به شست و شو ? شانه و اصلاح کردن که به طور معمول برای موهای خود انجام می دهیم? نیاز دارند. به طور کلی پیوند موی طبیعی عبارتست از برداشت موی دائمی و ثابت از پشت یا کناره های سر (ناحیه اهدا کننده) و کاشت آنها درپوست ناحیه کم پشت یا طاس سر(ناحیه گیرنده) بدون آنکه به ریشه موهای برداشت شده صدمه ای وارد شود.

موی انسان به صورت واحد هایی به نام گرافت رشد می کند.هرگرافت می تواند شامل یک تا شش تار باشد. معمولا در انسانهایی که دچار ریزش مو می شوند این ریزش در منطقه جلو و وسط سر رخ می دهد و دلیل آن هورمون مردانه یا همان تستسترون (Testosterone) است.هورمون مردانه زمانی که به دی هیدروتستسترون ( DHT   تبدیل می شود بر روی گرافت های منطقه جلو و مرکزی سر تاثیر گذاشته و باعث ریزش آنها می شود ولی بر موهای کناره و پشت سر تاثیر ندارند. به همین دلیل در کاشت موی طبیعی  موهای کناره و پشت سر را به منطقه طاس انتقال میدهند ، البته به طریقی  که منطقه پشت سر کم پشت و خالی نگردد .

یکی از جدید ترین روش های کاشت طبیعی مو روش FIT می باشد. در روش FIT گرافت های پشت و کناره سر توسط  سوزن های خیلی ظریف به قطر 0.7 میلیمتر به صورت تک تک برداشت شده و  سپس در سوراخ‌هایی به قطر یک سوزن باریک در مناطق جلوی سر کاشته می‌شوند. این سوراخ‌ها بدون بجا گذاشتن اثری مشهود در عرض چند روز بهبود می‌یابند .



02188943653
02188943726

09122115442